اين عمار

اين عمار

ولايت فقيه.شهيد .فرهنگ شهادت.اخبار روز ايران.



نظرات شما عزیزان:

فریاد
ساعت18:41---7 دی 1391
من حاجتم شکفتن لبخند رهبر است
یا علی


فریاد
ساعت18:40---7 دی 1391
سلام عزیز مطالبت عالیه
وبتم خوبه...
سعی کن یه چیزایی رو هم خودت بنویسی...
من لینکت کردم.خوشحال میشم یه سر هم به من بزنی اومدی نظر فراموش نشه...
انتقاد هم بکن...


یا خَیرَ النّاصِرینَ
ساعت22:36---27 مهر 1391
من مست شراب دل روحانی خویشم،
مجنون علی رهبر عرفانی خویشم،
هرچند حیا میکنم از دلبر دلها،
دلبسته به دلدار خراسانی خویشم.


ساعت17:32---24 مهر 1391
ما حافظ خاک و پرچم ایرانیم


در ورطه عاشقی بلاجویانیم


تا آن که نفس به سینه در رفت و شد است


ما پیرو خط رهبری می مانیم

وبلاگ قشنگی دارید.


مهدی خدادادی
ساعت12:45---21 شهريور 1391
سلام
وقت بخیر
وبلاگ شما ظاهر خوبی داره .
درباره مطالبی که گذاشته شده اگر بتوانید بیشتر سعی کنید و مطالب تولیدی خودتان باشد خیلی جذاب تر است.
در ضمن منم پایم فقط نمیدونم باید چند پایه باشم .
امیدوارم همیشه موفق باشید.


ناخدا
ساعت12:12---16 تير 1391
سلام...

بیقرار منتظر
ساعت15:32---14 تير 1391
سلام. ببخشید یه مدت نبودم.آپم و منتظر حضورتون.
یا علی


بیقرار منتظر
ساعت19:42---16 خرداد 1391
سلام با افتخار لینک شدید.بااسم تک سوار لینکم کنین

یا علی
پاسخ:سلام ممنون


ناخدا
ساعت14:50---29 ارديبهشت 1391
ظاهرش خیلی قشنگ تر شده ولی بازم جا دارهاااااااااااااااااااااااااا ااااااااااااااااااااااااااا... پاسخ:سلام ممنون

ناشناس
ساعت22:41---13 ارديبهشت 1391
سلام سایت زیبایی دارید

با جمله که درباره وبلاگتون نوشتین تقریبا موافقم چون بچه های ایرانی هر مسئله و مشکلی داشته باشند همیشه و همیشه از وطن خو حمایت میکنند.

موفق و پیروز باشید
پاسخ:سلام ممنون خوشحال ميشم از نظراتتون استفاده كنم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: gholami ׀ تاریخ: یک شنبه 10 ارديبهشت 1398برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

CopyRight| 2009 , hamivelayat.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com